maandag 14 februari 2011

Where arth thou, my Juliet?

Binnenkort weer valentijnsdag... zo'n dag waar je ineens je liefde
moet tonen aan je geliefde (of diegene waar je verliefd op bent!)
Maar eigenlijk is het niets meer als weer een commerciële feestdag
waarin wij, de consument, weer 'verplicht' geld over de balk moeten smijten!

Dit jaar ben ik ook schuldig aan deze commerciële ongein...
maar normaal gesproken doe ik er liever niets aan.
Dat heeft niets te maken met het feit dat ik single (but happy all by myself, thank you!) ben,
maar gewoon van mening bent dat je niet speciaal(!!!)
op valentijnsdag ineens je liefde moet tonen...
dat kan gewoon het hele jaar door (als je echt gek op je partner bent)!

Zoals ik dus al zei, ben ik dit jaar ook schuldig aan de ongein rondom valentijn...
Er was iemand die zei dat zij nooit een valentijnskaartje kreeg en dan ben
ik wel iemand die vind dat dat dus niet kan en al helemaal niet bij zo'n leuk meisje.
Sorry ik ben ook maar een 'slappe zak' of misschien beter gezegd:
ik heb mijn hart dus blijkbaar wel op de goede plek zitten. (Al zeg ik graag van niet!)
Zij was in iedergeval blij met haar valentijnskaart :-) en ik hoop dat zij er meer
heeft gekregen (of nog krijgt), want het is toch echt niet mogelijk dat ik de enige ben
die haar een valentijnskaartje heb gestuurd!
Mocht dat toch zo zijn... dan ga ik mij volgend jaar weer schuldig maken aan
deze commerciële feestdag waar ik niets mee heb!

Maar voor wie wel iets heeft met valentijnsdag of iets speciaals met valentijnsdag
doet voor zijn/haar geliefde:
Enjoy your special time together!


Love, Peace & Chickengrease

Geen opmerkingen:

Een reactie posten