dinsdag 15 februari 2011

The Love We Once Had

Onze liefde ging gepaard met flink wat problemen in de beginperiode.
Wij moesten even aftasten en zien wat wij aan elkaar hadden.
Naar deze moeizame periode waren wij gelukkig met elkaar.
Wij waren onafscheidelijk, maar daar begonnen eigenlijk pas de echte problemen.

Een paar jaar geleden begonnen er wat scheuren te vertonen in onze relatie.
Ik begon te twijfelen over mijn en ons geluk en in zekere zin had ik toch bindingsangst.
Ik wist niet of ik echt gelukkig was met onze relatie.
Ik was aan het twijfelen en eigenlijk waren wij als een getrouwd stel dat alleen
nog maar bij elkaar bleef voor de kinderen.

Misschien is het maar beter dat wij uit elkaar gaan!
Misschien zijn wij wel beter af zonder elkaar!
Ik wens je het allerbeste in je verdere leven!

En eigenlijk rest er mij nu alleen nog maar te zeggen dat
onze liefde nu officieel
dood is!

Love, Peace & Chickengrease

Geen opmerkingen:

Een reactie posten