woensdag 9 januari 2013

What´s Another Year

Het is al bijna een jaar geleden dat ik iets geplaatst heb op mijn blog.
Luiheid? Misschien.
Druk met andere/belangrijke dingen? Misschien.
Dat neemt niet weg dat ik nu, bijna een jaar naar het overlijden van mijn moeder,
toch weer iets ga schrijven.

Hoewel ik afgelopen jaar wel heb geschreven, maar dat waren fictieve verhalen.
Die fictieve verhalen hebben mij voldoende afleiding gegeven om mijn emoties
te kunnen verwerken van het afgelopen jaar.
Grote probleem is alleen dat op den duur loop je vast en loop je tegen iets aan
wat ze een writer´s block noemen.
Ik ben ooit begonnen met het schrijven van een verhaal/boek over een pianist,
maar daar staat de teller op 55 pagina's (op A5 formaat).
Dan ben ik ook nog een verhalenbundeltje, in het Engels, aan het schrijven,
waar tot nu 8 verhalen voor geschreven zijn.
Dit verhalenbundeltje krijgt nog 1 verhaaltje en dan ben ik er klaar mee.
Voor de feestdagen heb ik nog een kort kerstverhaaltje geschreven.

Maar de ideeën voor een aantal andere verhalen zijn zich steeds meer aan
het vormen in mijn gedachte en deze gedachtes schrijf ik nu op op een kladblokje.
Hoewel ik dus een einde ga schrijven voor het éne verhaal, gaat een ander verhaal
de plek van het geëindigde verhaal overnemen.
Ach als ik een jaar met de fictieve personages Lolita Absinthe & Lucius Valentine
kan leven en al bijna 2 jaar met de fictieve pianist David Marcoux, dan kan het geen
kwaad om nieuwe 'huisgenoten' te nemen ;-)

Love, Peace and Chickengrease!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten