maandag 1 april 2013

The KKK Took My Baby Away

Een paar weken geleden crashte mijn computer en ben ik
een deel van mijn eerste project kwijt geraakt!
Toch besloot ik te blijven schrijven, maar voorlopig niet aan
het project waar ik bijna 2 jaar geleden mee begonnen ben.
David Marcoux zal voorlopig achter zijn piano blijven pingelen zonder vooruitgang.
Ook zijn Lolita & Lucius klaar met het beleven van avonturen naar het 9e verhaaltje.

Het nieuwe, Nederlandstalige project waar ik aan begonnen ben heet
'Het Debuut' en gaat over een schrijversechtpaar, William & Samantha Carpenter.
Samen hebben zij al enkeld bestsellers geschreven, maar beide
zijn nu bezig met een eigen debuutroman.
Uiteindelijk is het de bedoeling dat het een thriller gaat worden,
maar ik ben eerst nog aan het bedenken hoe en wat ik de 'slechterik' ga laten doen.
Wie de 'slechterik' wordt, heb ik al bedacht.

Love, Peace & Chickengrease!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten