zondag 27 maart 2011

Communication Breakdown

Er zijn van die dingen waardoor zelfs ik soms wel eens het idee krijg
om die jongens van Columbine te imiteren!

Normaal gesproken kan ik mij wel aardig inhouden, maar zoals het
nu weer eens gaat... I'm having some problems!
Communiceren blijkt voor menig persoon toch lastiger te zijn dan
je zou denken... zelfs voor mensen die van mening zijn dat zij goed
kunnen communiceren!

Het grootste probleem is misschien nog wel het gemak dat sommige
personen nemen om dingen maar gewoon te doen wat zij goed vinden
c.q. goed lijken te vinden zonder ook maar daadwerkelijk te vragen
of iemand anders wel in staat is om te kunnen antwoorden!
Ik wil het niet laten lijken alsof ik altijd zo 'geweldig' ben, maar
goede communicatie kan,
volgens mij, alleen komen van interactie
tussen 2 (of meerdere) personen!

Misschien maak ik mij weer druk om 'niets' en heb ik weer eens
hoofdpijn om 'niets' maar neem toch eens de 'moeite' om mij persoonlijk
te vragen of ik iets wel kan c.q. wil doen,
want alleen dan is er sprake van communicatie!
Misschien zou het beter voor mijn 'gezondheid' zijn om mij er niet druk
over te maken, maar iemand moet zich toch druk maken over dat soort
dingen. It's a dirty job, but somebody's got to do it!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten